torsdag den 29. december 2011

Reality Charity - fest for børnecancer fonden

Jeg er så vild med fester for et godt formål.. Min gode ven/paradise kollega har åbnet en ny bar CHEAP i indre Kbh - nærmere Nørregade 26 (lige over for ZEN), og idag holdes et specielt Event hvor al indtjening doneres til Børnecancer fonden.. jeg personligt er glad for der er nogle der går op i at gøre noget godt for andre.. det er en skide god ide og et rigtig godt initiativ. min mor havde kræft da hun var lille. nærmere leukæmi. og jeg sys det er vigtigt vi donere til forskning og til de børn der er syge og deres familier.. det er forfærdeligt..! 
jeg var selv kort forbi cheap idag, dog smuttede jeg hurtigt, da jeg har en masse om ørerne. Men jeg vil helt klart med dette sende et budskab ud om at møde op i aften fra nu af og feste med alle de fremmødte reality stjerner <3 Jeg er der dog ikke selv :) Det koster 50 kr (men alt bliver doneret til Børnecancerfonden)
-og det skal lige siges at festen fortsætter på Tempo senere.. 


Kiss kiss bang bang/Pas på jer selv <3







Ingen kommentarer:

Send en kommentar