søndag den 26. februar 2012

CITY SINGLES - Frækkere i 2éren - Med tv hold i røven!

HEI SUPERSTARS!

jeg er lidt bagud på bloggen, hvilket jeg er ked af, men har simpelthen haft så mange ting at se til, både personligt og arbejdsmæssigt. så håber i kan bære over med det. forleden, optog vi til "MIG OG MIN MOR" som har premiere i starten af marts.. Jeg var inviteret til en forestilling CITY SINGLES "frækkere i 2éren" - hvor jeg valgte at tage min skønne mor og mormor med.. de har aldrig oplevet denne side, af mig.. Rød løber og presse.. Så det var fantastisk for mig, at de fik muligheden, ved denne forestilling, jeg havde også sørget for en lille eller større overraskelse til dem.. .. vi havde film holdet med, så glæd jer til at se det på tv og så finder i jo også ud af hvad de synes om det!!!.. 
Jeg kan klart anbefale alle tøser at tage ind på BREMEN og se CITY SINGLES... Det var lige under bæltestedet--- sjovt!






Ingen kommentarer:

Send en kommentar