lørdag den 17. marts 2012

NEW IN / NEW IN / NEW IN

Hei Besties..

Håber i nyder jeres lørdag lige så meget som jeg gør.. jeg er ved at gøre mig klar, skal til 50 års fødselsdag i aften.. har idag været ude og shoppe på 2th round med min mor lillebror og hans kæreste, og købte et par super fede bukser.. Det var super hyggeligt... som sagt var jeg også ude og shoppe lidt til gardaroben igår, og her er noget af det. Jeg er vild med farver, og det er jo perfekt foråret lister os stille og roligt i møde.. Købte igår mine blomstrede bukser, beigh bælte og mit super fede hals smykke...





Kisses 


3 kommentarer:

  1. WOW nice outfit! hvor er bukserne fra??

    SvarSlet
  2. vil du ikke vise os hvordan man sætter de der nitter på den jakke du har lavet... og ja rigtig fedt outfit.. gid jeg havde råd til at gå klædt som dig

    SvarSlet
  3. Jeg elsker de bukser! Jeg nåede lige præcis og få det sidste par i Aalborg's H&M'ere. Styrtede hele byen rundt for at finde dem ;-)

    SvarSlet