mandag den 19. marts 2012

RANDOM THINGS ABOUT ME



Hei Lovelies..

Jeg synes det er på tide jeg poster lidt random og svare på nogle af alle de spørgsmål i sender mig. Jeg har jo til hverdag, utroligt travlt med alle mulige ting, så jeg får ikke altid lige svaret på jeres mails.. 


<3 * Om sommeren elsker jeg at slentre op og ned af strøget med en iceblend fra baresso i hånden.. det skal helst være den ultimative med mint..

<3 * hvis jeg skal beskrive mig selv med 3 ord er det STORBY PIGE, livlig og eventyrlysten, derfor elsker jeg stemningen i indre københavn.. 

<3 * Jeg kan ikke holde ud at ha sokker på længere en nødvendigt.. de ryger af med det samme når jeg kommer hjem. 


<3 * Når jeg er på Pizzaria bestiller jeg altid en pizza med tomat - ost - skinke - ekstra ost og dressing!!

<3 * Min yndlingsdrink er Mojito (hvis de kan finde ud af at lave den)

<3 * 3 bedste shoppe websider:  Nelly.com - Nastygal.com - Asos.com

<3 * Sidst jeg shoppede var i H&M, hvor jeg købte for 700 kr.. købte 2 par bukser (et par blå og nogle med blomster på) en skjorte (hvid) en guld gladiator halskæde) en rouge og sorte strømper (bomuld)


<3 * Mit bedste trick mod blød og lækker hud er en god hjemmeblanding af solsikke olie og sukker

<3 Jeg renser næsten aldrig min make up af inden jeg går i seng, men til gengæld børster jeg tænder 4 gange dagligt!

<3 * Jeg tænker meget over min vægt og passer på med hvad jeg spiser til hverdag.. jeg holder min vægt nede med NUPO og så løber jeg regelmæssigt, hvilket jeg holder meget af, især når vejret er godt, så fortrækker jeg hellere at løbe udendørs, end i et fitness center! 

<3 * hvis jeg opdager en Bums er på vej, putter jeg tandpasta på bumsen, og pist væk er den dagen efter! og ja det virker faktisk ret godt... 



Kisses




4 kommentarer:

  1. Ihhh hvor er du bare så super sej... du er bare dig selv.. og er det virkelig rigtigt med det der tandpasta.?

    SvarSlet
  2. Hvor er bukserne fra?

    SvarSlet
  3. Du er helt seriøst min største inspiration, jeg kan ikke lade være med at læse din blog. du er virkelig super nice. jeg elsker dig.

    SvarSlet
  4. hvor er din smukke cardigan fra?:)

    SvarSlet