mandag den 16. april 2012

Bye Bye Garbage And Stuff... Welcome peace!



Hei Goodiebags..

 Jeg går meget op i mit hjem, mit hjem skal altid være præsentabelt og rydeligt, ellers kan jeg ikke holde ud at være i mit eget hjem.. jeg elsker duften af et rent hjem og synet er bedre end noget andet.. jeg kan ikke slappe af hvis der ligger ting og flyder, det piner mit syn og min indre ro.. jeg tror faktisk jeg har rengøringsvanvid.... og idag fik jeg det man kalder et flip hvor jeg bare gennemgik alt, og fik smidt alt ubetydeligt ud.. tøj jeg ikke bruger, gamle papirere, ting jeg ikke bruger.. skuffer og skabe blev bare ryttet.. Ja det føles nærmest som om jeg  har smidt hele mit hjem ud.. men det føles befriende og rigtig rart.. Nu kan jeg gå foråret i møde med ro i sjælen...puuuha har stadig en masse tøj jeg ikke bruger, overvejer at holde loppemarket, eller åbent hus - det lyder bedre!! hvor man kan komme forbi og lede i mit dyrebare tøj.. og købe det til billige penge!!! ja det tror jeg faktisk jeg vil arrangere.. hvad tænker i.. ?? 









2 kommentarer:

  1. Hej NadiaLine :) Jeg sidder lige og ser Mig og min mor. Jeg vil give din momse helt ret i at du er så smuk som du er, og din krop er da SUPER lækker!!! Du skal sgu da ikke gemme dig :)

    Jeg mener det faktisk. Det er helt trist :(
    Men ja; Du er rigtig lækker! Vis dig frem!

    - Sanne

    SvarSlet
  2. Super blog ;)
    Ville lige høre hvordan du sætter dit hår i den store flotte knold? Derudover, hvilken farve er dit hår farvet med?

    Kan du sætte et partileder ind af dine tattoos? Kunne se i Mig og Min mor, at du havde en på håndleddet?

    SvarSlet