lørdag den 21. april 2012

Natural beauty takes at least two hours in front of a mirror.. Ha ha..

Hei Girls!

Idag har jeg samlet alle mine Must Have Produkter i en.. Alle de produkter jeg skal ha, som jeg elsker og ikke kan leve uden. Og så har jeg igen idag, fundet en masse lækkert til jer, som forhåbenligt kan inspirere jer, og selvfølgelig har jeg også linket til sider hvor alle tingene kan findes..  <3



Davines Love Conditioner: HERE Davines Anti age lip gloss: HERE Tan in-a-can: HERE Coco Chanel Mademoiselle: HERE LÓreal Foundation,  Chanel Blush. EstÉe Lauder Idialist

Balmain Lether Jacket: HERE Christian louboutin Gold : HERE 
Spike loafers : HERE Skull top : HERE  Fether tote Bag : HERE 
REBECCAMINKOFF Bag :HERE Christian Louboutin with spikes :HERE

Ingen kommentarer:

Send en kommentar