søndag den 27. maj 2012

Blue Lace And Rock N´Roll

Hei Lovelies

Har simpelthn haft den bedste dag med min Rockstjerne. Solen skinnede,  og vi har haft 2 års dag. 
Jeg er simpelthen bare så lykkelig. Jeg bliver vækket med Blomster og den smukkeste ring, efterfulgt af en dejlig slentretur i Nyhavn og skøn Mad på vores faste Kineser restaurent.. Kan ikke beskrive med ord hvor heldig og glad jeg er. Håber i har haft en lige så dejlig dag som jeg. Om 18 dage Kommer min Kærestes Album ud i hele werden, og jeg vil anbefale at glæde jer.. Han er simpelthen blevet rost til skyerne for hans arbejde, af flere anmeldere world wide ( Bla. USA og Tyskland) Jeg er så stolt af ham som person og  selvfølgelig hans talent, og jeg ELSKER ham mere og mere for hver dag. 

Idag havde Havde jeg en Blå Blonde tube kjole på, som jeg fik af min mor da jeg var 15 år gammel.. den er fra et Engelsk firma Kaldet Knikerbox (det findes vist ikke i dk længere, men er primært undertøj de forhandlede) Hvid Skjorte fra H&M, Min Nye CLUTCH fra Roberto Cavalli, og Sandaler fra Bianco.. Min Halskæde er fra Sfera ( Købt i Mexico) - sidst men ikke mindst min Blomster ring, som er en 2 års gave fra min Rockstjerne. Nighty nighty.

XOXO Nadialine





Ingen kommentarer:

Send en kommentar