onsdag den 23. maj 2012

"Men in Black 3" Gala Premiere

Hei Goodies.

Igår fandt vi det fine tøj frem, da vi var inviteret til Galla Præmiere og rød løber på den nye "Men in Black 3". Jeg selv havde en kjole på fra Asos, som var rimlig tight, stiletter fra Bianco ( ill show u later) og en taske fra Mexico.. Fik ikke rigtig taget billeder. Sorry.!.. Filmen vil jeg beskrive som action med en ordentlig røvfuld Humor.. hehe.. kan klart anbefales.. Livet er fantastisk, vejret er godt og som jeg tidligere har skrevet, nærmer vi os en rigtig fed tid, hvad angår karierre og opfyldelse af drømme.. Jeg er stadig ikke blevet tilbudt en rolle som tv værtinde, men mon ikke det kommer.. De næste par dage skal jeg forberede mig på et tv program vi skal optage her d. 1 juni, så skal jeg spille en masse klaver, lave stemme træning og nyde at jeg er glad og tilfreds. Min rockstjerne og jeg har snart 2 års dag, og jeg er stadig ligså forelsket i ham som for 2 år siden...

Billede lånt af se&hør



Ingen kommentarer:

Send en kommentar