lørdag den 26. maj 2012

Todays Streetstyle - Fashion has no rules. It’s all about the individual and personal style. - So let´s get Glam

Hei Lovers.

What are u guys up to.? Idag Har jeg haft et enormt behov for at få ordnet alle de ting jeg ikke rigtig når i min travle hverdag, så besluttede mig for at droppe alle aftaler ude af huset og få gjort noget ved mit hjem. Har vasket tøj i 4 timer, gjort rent i alle kroge, ryttet op i mit tøj, handlet ind, vasket gulv, købt blomster og nu skal jeg i bad. Det er utroligt hvad det gør ved mig, når jeg får ordnet alle disse ting. Jeg får det så dejligt indeni når mit hjem er rent og dufter af- ja RENT. Min Venindes datter er blevet døbt idag, og jeg nåede ikke i kirken, Det er jeg rigtig ked af, men var heller ikke inviteret til selve dåbs festen, hvilket har gjort rigtig ondt på mig, når det er en veninde jeg har kendt siden 3 klasse. hendes datter er simpelthen såå smuk, og jeg ønsker dem den bedste dag alligevel.. jeg elsker min veninde, og er simpelthen så glad på hende og hendes kærestes vegne.. De er sååå lykkelige... org Nogle gange kan jeg bare ikke overskue alle de aftaler jeg får lavet, og til tider svigter jeg, men min hverdag er så travl og jeg kan ikke nå det hele, så derfor er man nød til at prioritere..  Undskyld til de venner jeg til tider svigter.. elsker jer alligevel.. But u Know me..! Ha en dejlig Lørdag besties og pas på jer selv og hust at være gode ved hinanden. Har fundet en masse lækre ting til jer med lidt Fashion surfing på nettet.. 
Hope u Like It.

XOXO Nadialine



Todays Streetstyle - Get it Here:

Lace T-shirt HERE  / Shorts HERE / Sandals By H&M / Iphone 4  Lace Cover HERE / 
Skull Neckless HERE / Rose ring by Skondras HERE / Ohela Lether Bag HERE / 
Christian Dior Lip Gloss HERE

Ingen kommentarer:

Send en kommentar