onsdag den 6. juni 2012

Haters keep me motivated

LOVERS LOVERS LOVERS.

Idag har været en travl men dejlig dag. har ordnet en masse praktisk, besvaret en masse mails og prøver så småt at forberede mig på min tur til London. Har 3 dage derover hvor Jeg skal optage til tv  og samtidig skal jeg ihvertfald også opleve en masse kultur. Jeg har haft en anden tanke idag, som jeg bare ikke kan komme af med.. Hvorfor hænger nogle mennesker sig i små ting, hvorfor skal små ting gøres større end det er, og hvorfor har nogle mennesker simpelthen så travlt med hvad andre gør og siger.. I dont get it.. hvad er meningen.. Har vi ikke nok i os selv.. forstået på den måde, at hvorfor bruge tid på at ha ondt i røven, hidse sig op over andre.. er det ikke spild af tid, i stedet for at vi bare har det dejligt og acceptere hinandens forskelligheder, drømme osv. Jeg spørg bare.. <3 










* Pictures taken by Hanna.* - Thank u so much 

1 kommentar: