tirsdag den 3. juli 2012

Looking forward to meet you dear London

Hei Superstars.

Right now im sooo freaking busy, I morgen tidlig rejser jeg til london, skal være i lufthavnen kl 8.00 og jeg har virkelig ikke pakket endnu.. Har formået at lave en pakke/to-do liste, over ting, jeg skal husk at have med og gøre inden jeg smutter til lufthavnen. Jeg er virkelig ikke særlig struktureret når vi kommer til sådan noget her. Min Mor er typen der pakker 14 dage før, så ved ikke hvorfor jeg altid skal gøre det i sidste øjeblik.. Har kigget på vejr meldingerne, og de melder REGN REGN OG MERE REGN.. UR F****** Kidding ME!! havde drømt om, at jeg skulle gå op og ned af Oxford street, i en fin kjole, bare ben og et par fede pumps.. Men Nej! Det gør det bare endnu sværere at pakke, for kender i ikke det.. så tænker man.. "hvad nu hvis det bliver skide varmt" så har man kun varmt tøj med... og omvendt "Hvad nu hvis det kommer til at stå ned i stænger" Arrrrg Må pakke lidt af hvert.. Men Ser virkelig frem til nogle fede dage. Jeg skal nå en masse og det bliver så fedt. Hiver Tv Holdet med, så i selvfølgelig kan følge mit eventyr på tæt hold. Jeg håber jeg har plads til min Mac, så jeg kan Blogge derfra hver dag..
Her er lidt inspiration og mit to die for outfit for London.. Jeg har rigtig travlt så har ikke tid til at linke til alle de fine ting, men spørg endelig hvor tingene er fra, vil gøre mit bedte og svare hurtigst muligt..

With Love Nadialine


1 kommentar:

  1. hvordan laver du de skidesmarte collager? ser dem hele tiden her på din blog, og ville så gerne kunne lave en selv :)

    SvarSlet