lørdag den 7. juli 2012

The Streets of London

Hei hei Hjertemennesker

Er hjemvendt fra London, og Kan starte med at sige, at jeg har haft den bedste tur. Rejste med min mor, momse og tv holdet. vi havde et rimlig stramt skema for hvad vi skulle nå, så havde ikke så meget free time.. sådan er det jo når man laver tv. Men Hold nu op hvor er jeg blevet forelsket i london.. Jeg kunne sagtens se mig selv bo i london, studere musik og nyde mangfoldigheden, og den gode og hyggelige atmosfære man er omringet af.. Det er virkelig en inspirerende by. havde lyst til at gå rundt hele natten, bare suge energi, og luften ind, opsluge de gode imput, og åbne armene for det hele.. følte jeg kunne flyve, og kunne mærke i maven at london gjorde mig lykkelig.. Jeg havde ikke tid til at shoppe så meget, men om 2 måneder tager jeg afsted med min veninde, så der bliver der mere tid til at finde de lækre forretninger, hyggelige cafeer osv.. hvis du ikke har været i londo, kan jeg klart anbefale at tage afsted. Jeg boede i Pattington som var et dejligt område, og nemt at komme til indre by.Håber i nyder Lørdagen, og husk nyd hver eneste dag på dit eventyr.

With Love Nadialine



















Ingen kommentarer:

Send en kommentar