onsdag den 28. december 2011

BRAND NEW..



Dear Lovers..


Jeg er så glad for endelig at kunne præsentere jer for min  sprit nye  Blog.  - På opfordring fra rigtig mange mennesker.. :)  For mig er Fashion ikke bare mode.. Fashion er en vision og et rum til at skabe..  Derfor vil jeg skabe mit eget rum.
Håber i vil nyde at følge mig<3 
Kiss Kiss Bang Bang
Nadialine


Dear Lovers, Im so glad finally to introduce you to my brand new blog. to me fashion is not just Fashion, fashion is a vision and a space to create whatever u like. so therefore im going to share almost everything with u.. my dreams, a lot of fashion and fun things in life... Hope u´ll enjoy <3 


    Shoes "Forget your Boyfriend" :  www.Nelley.com





3 kommentarer:

  1. Fin blog!
    Måske vi skulle følge hinanden ? :-)

    Knus♡
    http://justsmiiiile.blogspot.com/

    SvarSlet
  2. Hvor er det fedt, Nadialine :-)
    Glæder mig til at læse med.

    _

    ceciliering.blogspot.com

    SvarSlet
  3. Sikke en fed blog du har fået lavet, velkommen til blog'verden, jeg er bleven fast læser ;) <3

    XoXo Rikke
    ImRiley.org

    SvarSlet