torsdag den 29. december 2011

MUST HAVE FOR SUMMER.

kæft hvor er det irriterende, sad igår og surfede rundt på nette, de sædvagentlige steder og nogle nye steder.. og pludselig støder jeg på dette fine stykke kunstværk.. jeg blev forelsket... dybt forelsket.. !! detaljerne på denne skjorte (vil jeg kalde det) er så smukke, og LIGE MIG!!! men har simpelthen glemt hvem der har designet den.. det er irriterende og pinligt samtidigt.. men flot er den.. og den ville klæde min gardarobe enormt, og ikke mindst mig!!!!  


God Damn it, it's sooo annoying, yesterday i was surfing around on the same sites as i use to,  and some new .. and suddenly I come on this fine piece of (what can i call it)..... masterpiece..?? I fell in love ... deeply in love .. ! 
Details on this shirt (I´ll call it) is so beautiful, and just made for me! But i have simply forgotten who designed it .. It's annoying and embarrassing at the same time .. but nice it is .. and it would suit my wardrobe enormous, and especially me!




2 kommentarer:

  1. Den guldtaske hun har i hånden er i hvert tilfælde fra Zara <3

    Obfashioned.blogspot.com

    SvarSlet
  2. I just found the link to this wonderful shirt,,, here it is.. www.zimmermannstore.com

    SvarSlet