torsdag den 29. december 2011

Here’s Your Perfect Stand-Out-Without-Standing-Out-Too-Much Look.

Hvis du er inviteret til nytårs fest, Lad være at stresse over hva du skal ha på, Jeg har fundet dit look..
(eller ihvertfald ideer til hvad du kan tage på). De er helt perfekte. jeg garantere du vil blive "ballets dronning" det kan ikke gå galt.. Jeg har ikke selv, endnu fundet min kjole, har simpelthen alt for meget om ørerne for tiden, at det bliver i sidste øjeblik.. Typisk mig.. Vi får besøg af min kæreste (Maryann Cottons) ven/guitarist Sebastian Sly og hans skønne kæreste Therese. Jeg glæder mig helt vildt til vi skal fejre nytår sammen.. det bliver rigitg hyggeligt.. Hvad skal i lave og har i nogen ide om havd i skal ha på..??


If you were invited to a New Year’s Eve bash, stop stressing about what to wear and relax: I´ve found your look. It’s the perfect mix. you’re guaranteed to be the belle of the ball drop. I have not even found my own dress yet. Im Too Busy these days, that it becomes the last minute dress .. Typical .. This New Year, My Rockstar (Maryann Cottons) best friend/guitarist (Sebastian Sly) will come, and he´ll bring his beautiful girlfriend ..? cant wait to meet her in real life.. its gonna be a wonderfull evening. <3 what are u guys up to and what are u going to wear??




Jeg beklager hvis det er lidt svært at læse teksten på billederne. skriv endelig hvis der er noget du vil vide!

1 kommentar: