onsdag den 14. marts 2012

DET ER KUN DIG SELV DER KAN SKABE DIN EGEN LYKKE




Hello goodiebags..

 jeg har altid drømt om at synge og gå musikkens vej, men på min vej mod hvor jeg er nu, har jeg bare været "tvunget" ud i mange sidespring, fordi man enten har været for usikker på sig selv, eller været nød til at ligge det til side af andre årsager, som at skulle tjene penge til at leve for og klare sig selv for.. og så er det nu hvor jeg stopper op og tænker... - hvorfor alle de dersens undskyldninger... Jeg har jo bare ikke ville det nok til at jeg har prioriteret det som det vigtigste.. jeg har ikke været klar... men man er bare generelt som menneske skide god til, altid at skyde skylden på noget andet end én selv... ih hvor har jeg været god til det... FOR MAN KAN JO HVAD MAN VIL!!! DET ER JO BARE ET SPØRGSMÅL OM AT VILLE DET NOK..!!! OG ARBEJDE NOK FOR DET!!! Jeg har virkelig modnet mig på de sidste år.. jeg er blevet meget klogere på mig selv, og jeg har meget mere indre ro end jeg nogensinde har haft.. og er klar til at kæmpe for mine drømme... Med det her indlæg vil jeg egentlig bare gerne  ha ud, at lige meget hvad, så kæmp for det i tror på, og gør det i allerhelst vil.. ingen undskyldninger.... - for alt er op til os selv, vi er vores egen lykkesmed. 

håber i får en god aften og tar det til jer <3






1 kommentar:

  1. U are the most beautiful girl... jeg er så facineret af din person.. fælger din blog hver dag og glæder mig til di slår noget nyt op.. hvem er din ynglings blogger. hvor får du lavet dit hår og mht dit musik, go for it. jeg køber din plade. Btw, sys også din kæreste er mega nice, hvornår udkommer hans plade???

    knus Josefine

    SvarSlet