tirsdag den 13. marts 2012

REAL ME / NEW ME



Heeei Fashioncookies..

Ih hvor har det bare været en smuk dag, solen har skinnet helt ind i mit hjerte.. Jeg begynde at løbe fra igår, og jeg har total optur over det. det er så dejligt endelig at komme igang igen. Jeg er blevet ringet kontaktet vdr. et fotoshoot, som jeg helt klar skal træne mig op til.. sys jeg har været lidt for doven på det sidste, og det kan både ses, - OG mærkes! så nu er det nu.. jeg er begyndt at tilrettelægge min tid anderledes end jeg hidtil har gjort, og det betyder at jeg fremover får tid til alle de ting jeg vil.. altså jeg ændre på mine prioriteringer... MINE MÅL: træne mere, spille mere klaver, og komme for alvor igang med mit musik og mine drømme om at blive Star.. Optagelser til Mig og min Mor, som er det nye program jeg laver, går rigtig godt, og flere spændende ting er på vej.. glæder mig virkelig til jeg ruller over skærmen igen... Jeg skal lige lave 100 mavebøjninger og så skal jeg tidligt i seng idag, det er jo også ekstremt vigtigt at få masser af søvn, hvis man vil holde sig ung og smuk!



Hope u like todays insperation. <3




Ingen kommentarer:

Send en kommentar