lørdag den 10. marts 2012

LIFE IS BEAUTIFUL

Jeg har de sidste dage lært rigtig meget og tænkt rigtig meget, jeg har mødt nogle nye mennesker i mit liv, som er overfantastiske, som gør at jeg sys det er skide sjovt at lave det jeg laver for tiden, nemlig at optage til Programmet "mig og min mor". - jeg ved jeg taler en del om det, og ja jeg sys bare det er skide fedt at få disse muligheder, og samtidig ha nogle mennesker omkring, der forstår sig på ens person.. det er virkelig en fed fornemmelse.. Jeg tror virkelig jeg skal være bedre til at sætte pris på livet, ikke lade ting gå forbi mig, gribe alle mine chancer (som selvfølgelig gavner) tænke mere på mig selv, få udlevet mine drømme, finde mere tid til mine passioner, og ikke bare sætte mig selv på standby for andre altid... Jeg vil leve hver dag!!!!!! Jeg vil kunne tage pis på mig selv, springe ud på dybt vand, der hvor jeg slet ikke kan bunde, jeg skal ud af min comfortzone.. for jeg tror virkelig at det er der vi udvikler os mest og lærer mest...!! og det er det der er det smukke med hele livet.. hvis vi lever, har vi det fantastisk...!!! Pas på de bånd der binder dig, og dine nærmeste sammen, Vi er her ikke for evigt. og den dag det er for sent, kan vi ikke lave det om... 

Knus Nadialine <3









5 kommentarer:

  1. Hvornår kan man følge dig på tv. og hva er det for en kanal?? jeg er yderst inspireret af dig, du er så smuk, og jeg er vild med din stil!

    kærlig hilsen Maria langager

    SvarSlet
  2. Kan virkelig godt lide dit make up look.! Vil du lave en video om hvordan du lavet looket? Og ligge det ud her på bloggen? :-)

    (Du er virkelig Danmarks største fashion ikon!)
    -Emilie<3

    SvarSlet
    Svar
    1. Hei Emilie!

      Selvfølgelig vil jeg lave en video og ligge på bloggen, jeg er bare usikke på hvilken make up det er du vil ha jeg laver.. smiler. og tusind tak for de søde ord kære.. <3

      Slet
  3. Hei Emilie!

    Selvfølgelig vil jeg lave en video og ligge på bloggen, jeg er bare usikke på hvilken make up det er du vil ha jeg laver.. smiler. og tusind tak for de søde ord kære.. <3

    SvarSlet
  4. hej Maria..

    tusind tak for de dejlige ord, jeg kan følges på kanal 4 i programmet mig og min mor, fra om 3 uger.. altså afsnit 5.

    SvarSlet