tirsdag den 24. april 2012

Tea is a cup of life


Totteluuuu Lovelies

Mødtes med min Bestie Thomas tidligere idag.. det er længe siden jeg har set ham, så derfor var det rigtig dejligt, endelig at bruge tid sammen med ham. Tog kl 16.00 til et møde på Bloggers Delight, som Jeg skal til at blogge fra... Glæder mig sindsygt meget.. og sys det er en ære at få muligheden, for at blogge, på et så top tunet forum, blandt andre super dygtige, og inspirerende Bloggere... Der er jo selvfølgelig en masse administrativt og teknisk der skal ordnes, før jeg kommer over på mit nye domaine.. men kan slet ikke vente... jeg vil selvfølgelig fortælle yderligere, når vi kommer nærmere.. nu skal jeg læse aftalen igennem, og så mangler jeg bare at skrive under, 
før jeg kan kalde mig "Proff. Blogger" :) hehehe...  
Grib dagen venner og selvfølgelig også mulighederne der byder sig.. <3 Btw, lavede lige i alt mit stress og jag negle på mig selv, ELSKER DEM!! Hvad sys i???






KYS KYS ......!


4 kommentarer:

  1. Hej Nadialine, og stort tillykke med at du fremover skal blogge på Bloggers Delight!
    Jeg kan ikke lade være med at tænke på, om du så går væk fra at blogge her på Blogspot? :-)

    SvarSlet
  2. Hej anne nethe.. tusind tak, jeg glæder mig vildt meget.. jeg stopper med at blogge på blogspot, men web adressen bliver ikke meget anderledes end den er nu.. smiler.. håber selvfølgelig om du følger med.. jeg opdatere senere hvad der helt præcist kommer til at ske..

    SvarSlet
  3. Hej igen Nadialine, du kan tro at jeg følger med!
    Jeg håber du smider et link op, for så vil jeg med glæde klikke forbi din blog!
    Det er super fedt alt det du har gang i, og jeg glæder mig til at se hvad der mere kommer til at ske.
    Vind i håret og rockstar briller på! ;-)

    SvarSlet