tirsdag den 24. april 2012

Walking the red carpet at "The Avengers" Gala Premiere

Hei Superstjerner.

Igår var min kæreste "Maryann Cotton" og jeg til Galla premiere på The Avengers i imperial. det er altid lidt specielt ved sådan et arangement, for den røde løber er rullet ud i dagens anledning pressen er der, og en masse specielle mennesker er inviteret.. Jeg må indrømme at filmen tabte mig lidt, men var vild med Superhelte konceptet, om at de skulle rede verden sammen.. Hvis jeg var en superhelt og selv skulle vælge mine superhelte kræfter, ville jeg kunne gøre mig selv usynlig, ha evnen til at få folk til at gøre hvad jeg ville ha dem til, via tankernes kræft, og så kunne det også være fedt at kunne knipse med fingrene, og så var man hvor man ønskede... 
hvilke evner ville i ønske i havde hvis i var en Superhelt???



Ingen kommentarer:

Send en kommentar