mandag den 28. maj 2012

Life is a song, sing it, Life is a dream, realize it, Life is a challenge, meet it, Life is luck, make it

Totteluuu Summerbirds.

Har igen idag været ude og nyde det gode vejr. tog en tur på bryggen med min svigerinde. Købte en salat og hang ud ved havnebadet. Tog derefter en slentretur ned af Nyhavn og videre til vandet ved det Kongelige Teater. Elsker virkelig København, og som jeg så mange gange har beskrevet, er jeg virkelig en storby pige.. får det helt specielt indeni.. Idag hoppede jeg i et par shorts fra Diesel, en blonde bodystocking fra Gina Tricot og min yndlings beige "top" fra Zara. Tasken er fra H&M og mine guld sandaler fra Bianco. Rødt Vintage Bælte og Uret fra KYBOE. Håber i har haft en fantastisk solskinsdag. Imorgen skal jeg til møde på Sand tv kl 13 og mon ikke om jeg futter en tur i kongens have.

XOXO Nadialine









Ingen kommentarer:

Send en kommentar