tirsdag den 29. maj 2012

What is not started today is never finished tomorrow.

Hei Superstjerner.

Idag har jeg været til møde på Sand TV og jeg kan fortælle der kommer til at ske nogle spændende ting, glæder mig simpelthen så meget. Jeg har virkelig tænkt meget idag, og med hensyn til mine drømme, som jeg før har snakket om, har jeg bare ikke brugt den tid som jeg gerne ville. men man skal jo også ha det hele til at hænge sammen.. jeg har i mange år prioriteret forkert, og jeg kan mærke nu at jeg er klar til at gi den alt hvad jeg kan.. Jeg elsker musik og som i ved er jeg også begyndt at spille klaver, som jeg virkelig ønsker at mestre 100 procent.. ved godt det tar mange år.. men man skal jo starte et sted.. Jeg har fundet en fantastisk sang coach som bla. har arbejdet sammen med Stevie Wonder, justin bieber og mange andre store stjerner, som jeg rigtig gerne vil arbejde med. Som jeg så mange gange også har skrevet, er det vigtigt for mig at dygtiggøre mig.. og det kan man kun hvis man træner og styrker sine svagheder...jeg skal ikke lave musik fordi jeg skal skumme fløden og kaste et hurtigt nummer på gaden.. jeg vil det fordi jeg jeg kan li det.. Men problemet med mig er at jeg i mange år har sat min drøm til side for arbejde fordi man skal tjene penge og klare sig, og så har jeg i situationer, hvor jeg ved jeg kan komme på dybt vand, prøvet at springer over, for ikke at gøre mig selv til grin eller faile.. men det er slut nu.. der hvor man ikke kan bunde, det er der man udvikler sig og mærker man rykker sig.. så fra nu af vil jeg springe ud i det 100 %...
OG FUCK HVAD ALLE SIGER!! I have a dream!!!

XOXO Nadialine







2 kommentarer: