onsdag den 30. maj 2012

I AM MY HAIR

Hei Ya All.

I morgen skal jeg ind til min elskede frisør og ha ordnet mit hår.. glæder mig sååå meget.. det er så længe siden jeg har set hende og mit hår trænger !!.. Jeg skal farves klippes og ha nye extentions på. Jeg har Haft extentions på i ca 5 år og 4 af årene har jeg fået det lavet ved Goldlock.. Jeg er altid tilfreds med resultatet. Der er virkelig mange frisørere der ikke lytter til deres kunder, eller simpelthen ikke er dygtige nok til det de laver.. Helt ærligt, der findes virkelig ikke noget værere end at se de piger der får lavet extentions og så ligner det lort.. jeg kan simpelthen ikke klare det.. Men Men Men piger.. Lotte er virkelig dygtig og for den sags skyld også hendes ansatte..  og så er det faktisk ikke særlig dyrt at få lavet især extentions.. og de kan lave alle metoder.. Jeg elsker mit Hår og jeg er mit hår.. Glæder mig virkelig til i morgen...

XoXo Nadialine

 link til Goldlock.dk: HER




5 kommentarer:

  1. Det er sjovt der har jeg også fået lavet hår en gang, og det var nok det VÆRSTE sted jeg nogensinde har fået lavet extentions, jeg har også haft det på i rigtig mange år og har aldrig været så utilfreds som da jeg fik det lavet der. Og det var oven i købet Lotte der lavede mine!

    SvarSlet
  2. Det er jeg da ked af at hører.. Jeg Har fået det lavet af lotte i så mange år og aldrig har jeg været utilfreds. kender også flere andre der får det lavet fast ved Lotte. og de er også super tilfredse. Det er første gang jeg personligt hører en der har været "negativ".... men jeg elsker ihvertfald at komme der, og jeg føler mig hjemme når jeg er der.. Jeg anbefaler det ihvertfald varm at få det lavet der! Og Jeg ved Linse, hendes datter "geggo" Celina Ree, Medina, og mange andre kommer der også og er tilfredse.. <3 kun kerlighed herfra!

    SvarSlet
  3. Hmm ja, det kan vel ske at den glipper.
    Men tror nu også hun er ekstra omhyggelig med jer, da i netop optræder i medierne, og fremtræder som en slags ambassadører for hende.
    Så hvis i var utilfredse så ville det kunne skade hende rigtig meget.
    Jeg er gået over til at få lavet det hos Victor Moreno der har chao chao, og de er simpelthem geniale men helt sikkert også en del dyrere.
    Må sige at jeg synes virkelig også at dit hår er flot lavet, så blev helt forbavset da jeg hørte det var der du fik lavet dit hår.
    Også kun kærlighed herfra :-)

    SvarSlet
  4. Hvilken metode får du lavet? :) for dit ser meget naturligt ud på billederne og flot!(:

    SvarSlet
  5. Goldlock hvor hun får det lavet, laver deres extentions med keratin, og så bruger hun metoden hvor de syr det på.

    SvarSlet