onsdag den 30. maj 2012

UPgreat Your Hippie style

Hei Beautiboxes

Idag har været en hektisk dag. en af de dage hvor jeg bare havde lyst til at smide alt tøjet og ligge mig under dynen, så snart jeg trådte ind i mit hjem her til aften. Har virkelig mange ting om hovedet i øjeblikket, men det glæder mig at jeg har alle disse muligheder, og jeg er hver dag taknemmelig for de muligheder jeg har og får på min vej, så jeg brokker mig bestemt ikke.. jeg går stadig og venter på min blog bliver rykket over på Bloggers Delight, og jeg lover jeg vil opdatere løbende.. Forhåbentlig går der ikke så lang tid endnu.. Idag har jeg Krøllet mit hår med mit GHD fladjern, virkelig smart man både kan flade og krølle håret med det. jeg har min blå mascara på fra Ysl, En lækker blomstret skjorte samt mine blå jeans på - købt i H&M. sko fra Nelly.com. Hair accessorie fra H&M, som også bruges spm halskæde. Til sidst min trenchcoat, som er et arvestykke og det fede er at det er en slags regn frakke som også kan anvendes i regnvejr fra Ploucquet (virkelig Lækker) 
Håber jeres dag har været helt fantastisk..

XOXO Nadialine




Ingen kommentarer:

Send en kommentar