lørdag den 30. juni 2012

New Hair Color - To exist is to change, to change is to mature, to mature is to go on creating oneself endlessly.

Ha Ha fik følelsen af, at der bare skulle ske noget nyt... Har længe gået og overvejet, om det var en klipning der skulle til, men er jo mest til langt hår. har gået med tanken om jeg skulle få mig noget pandehår - ET eller andet skulle der bare ske, så besluttede mig for at prøve en ny hår farve.. det har krævet lidt mere end en enkelt farve, men sys nu selv resultater er blevet ret så friskt.. <3 hov lagde lige mærke til at jeg intet make up har på billedet,.. UPSI!!  Hvad synes i om min nye Hår farve??

3 kommentarer:

  1. Hej NadieLine :)
    Synes din nye hårfarver klæder dig super godt! Den er så frisk og sommerlig til dig og giver dig stadig karakter.
    Har du selv kastet dig ud i at farve det? Og kan du anbefale det i stedet for at få gjort det hos en frisør?

    SvarSlet
  2. Jeg vil helt klart altid anbefale at gå til en frisør, som har forstand på hvad han/hun laver. Det skal lige siges at jeg er sprunget ud i at gøre det selv, men jeg har trods alt arbejdet som frisør, så ved hvad jeg laver.. smiler.. men tusind tak for din søde besked, jeg er også selv ret tilfreds med farven.. det er friskt <3

    SvarSlet
  3. Ser super ud til dig NadiaLine, loves it :-)

    SvarSlet