søndag den 1. juli 2012

We are all pursuing a dream

Var idag hyret af min veninde til at fotografere hendes kjoler til hendes forretning. Hun er designer, og designer Lækre tu tu kjoler til små piger.. De er så Smukke, de er virkelig syet til små prinsesser, og hedder Mina´s Closet. Når jeg får en pige skal hun ha tu tu kjoler på hver dag.. de er såå eventyrlige og hver dag er jo et nyt eventyr.. Skal os til, at finde på, hvad jeg skal ha med til london.. skal jo alligevel være afsted et stykke tid, men typisk mig er det, at pakke i sidste øjeblik.. Idag har jeg et par Diesel shorts på med nitter Made By ME! hvid skjorte fra en vintage forretning, og min lækre yndlings lether jacket med nitter, på fødderne sidder mine lækre Prada sandaler. øreringe og taske er fra H&M
. Photos by: Cheren Chahrour

With Love Nadialine








3 kommentarer:

  1. Hej Nadialine
    Jeg ville ha spurgt dig hvor dine shorts var fra, men så læste jeg at du selv havde lavet det med nitterne. De er så fede! Hvordan gør du? :-)

    SvarSlet
  2. Hei hei tusind tak.. sys også de er blevet rigtig fede.. Jeg har købt nitterne i en forretning lige ved roskilde station. Finder ud af hvor de skal sidde og så hamre jeg dem i..

    SvarSlet
  3. Hvor er jakken fra? den er såååå fed !

    SvarSlet