tirsdag den 12. juni 2012

Sex love and Rock n´Roll

Hei Mine små Fashionistas.

Idag er en mega travl dag, dog har jeg altid tid til et hurtigt oplæg. Har haft kamera mand herhjemme hele dagen, vi er ved at optaget til et kommende program, som kommer hen af efteråret. Hvad det er for et program, må jeg desværre holde lidt hemmeligt endnu, men jeg kan love jer for det bliver rigtig sjovt. Nu har jeg lige et par timer og så skal jeg til et vigtigt møde, som jeg heller ikke kan fortælle så meget om endnu.. men jeg lover at jeg nok skal afslører det hele for jer, når alt bliver aktuelt.. For tiden er der rigtig mange spændende ting der rør sig, og jeg glæder mig bare til jeg får dem alle ført til ende.. 
Håber i nyder dagen.. kig forbi senere, hvor jeg oploader et billede fra mit møde med en Verdensstjerne.

XOXO Nadialine


Ingen kommentarer:

Send en kommentar