lørdag den 16. juni 2012

Soon I´ll hug you dear London

Hej Lovelies.

Jeg Glæder mig sååå meget. Weekenden skal bare overstås, og så er jeg på vej til LONDON. Har aldrig været i London, men har alle mine forestillinger. Jeg tror London er rigtig hyggelig, inspirerende,  spækket med mode og super god atmosfære. Jeg er rigtig storbypige, så er sikker på jeg nok vil kunne trives der, og er samtidig også sikker på jeg aldrig kommer hjem igen, fordi jeg bliver så forelsket i byen.. Jeg kender mig selv.. Har idag farvet mit hår, trængte virkelig! Skal forberede mig hele dagen, til min tur til london, skal møde en sangcoach derovre som jeg skal synge ved, og det kræver - Ja! -  lidt forberedelse. Håber i får en rigtig god Lørdag.

xoxo Nadialine



1 kommentar:

  1. Rigtig god tur - London er bare fantastisk ;)

    Hilsen Camilla

    SvarSlet