tirsdag den 19. juni 2012

"Maybe this world is another planet's Hell."

Go Aften kære Læsere.

Jeg har været væk en tid, af personlige årsager. Jeg har mistet en kær idag, og jeg må sige at det selvfølgelig aldrig er nemt at miste. men man må prøve at vende det til noget godt, fremfor ikke at acceptere det og gå helt ned med flaget.  Tror i På Engle? det gør jeg. Jeg tror på at når man forlader kroppen, får sjælen sine vinger, og flyver til paradis, og når tiden er inde, starter man en ny rejse, et nyt liv, i en nyfødt krop -måske et helt andet sted i verden. Min tur til london er udskudt til start juli, men det er helt fint. Jeg har optagelser på torsdag, og jeg går med en masse planlægning i hovedet om fremtid og ting jeg skal forberede mig på. min blog bliver efter sigende rykket til Bloggers Delight i løbet af næste uge, men som jeg har sagt tidligere, skal jeg nok underrette jer, når jeg ved 100% besked.
Håber i har det godt derude og passer på jer selv og hinanden. Husk at fortælle jeres nærmeste at i elsker dem, for en dag er de der ikke mere!

xoxo Nadialine






1 kommentar: