fredag den 22. juni 2012

MIRROR MIRROR

Hei Piger. - og Drenge..

Igår udfordrede jeg mig selv og kastede mig selv ud på dybt dybt vand. generelt har vi det bedst med ting vi er trygge ved, og holder os til det. Vi er ikke så gode til at kaste os ud i det ukendte. 
Jeg er sindsygt dårlig til at lave mad, og jeg er absolut ikke god i et køkken. Jeg har formået at brænde et kogende æg på, så det sprang i hele mit køkken.. Ja det siger bare lidt. Efter en masse stunts med madlavning hvor bøfferne er brændt på, sovsen for tyk og æggene overkogte, har jeg ligesom konstateret at det bare ikke er min stærke side at lave mad, og det har jeg sådan set bare accepteret. men igår kiggede jeg mig selv i spejlet og sagde til mig selv - Tro på dig selv! jeg inviterede min mor og Momse på middag, for ligesom at ha nogle gode mad dommere, og for at gøre min udfordring til mig selv lidt mere pressss.. - Ja jeg præsterede simpelthen at lave en alletiders Dinner med oksesteg og ovnbagt kartoffelmos - og sovs.. uhhhhhhsssshhh hvor var jeg bare god.. Det blev bare så perfekt og er virkelig stolt af mig selv.. det lyder måske som piece of cake for nogle.. men hvis man kender mig og min mad kunst, vil man virkelig sige WOOOOOOOOOW!!! hehe Klapper lige mig selv på skulderen, og gør mig selv 10 cm højere af stolthed.. 

Håber i har haft en god dag.. Kiss kiss. 
Og hvis man er interesseret i at se hvordan det reelt gik, kan i til efteråret 

se det på: 

Kanal 4 i programmet "mig og min mor"... 




Ingen kommentarer:

Send en kommentar