fredag den 22. juni 2012

If Copenhagen were a person, that person would be generous, beautiful, elderly, but with a flair

Har gået København tynd idag i mine små PRADA- gladiator sandaler med min veninde Hanna. Jeg tror vi har gået 5 km i alt, bare ved at vade frem og tilbage. Men jeg elsker København - min elskede københavn, og kan virkelig mærke min kærlighed blusse op når vi slentre ned af sidegaderne.. uhhm det er som first love hver gang jeg befinder mig i indre by.. Duften, stemningen, atmosfæren, og alle de hyggelige forretninger. stødte på en Vintage forretning idag, som jeg ikke har set før, og de havde så mange fine designer ting.. havde desværre ikke mit kamera med.. men men men det er ikke sidste gang jeg kommer derind. BTW min london tur er rykket til den 4-5-6 juli. Ønsker jer alle en dejlig fredag - Jeg har taget mig et glas vodka med faxe kondi booster.. og vil nu hygge mig i mit eget selskab resten af aftenen. NICE ONE!!! (Just saying)

Xoxo Nadialine





Ingen kommentarer:

Send en kommentar