søndag den 24. juni 2012

souls of Spontaneity

Hei superstars.

Jeg havde virkelig en sjov aften med min veninde camilla igår. det var ikke meningen vi skulle i byen, men lidt spontanitet gjorde at vi endte på en cocktail bar med min Kæreste, hans bror og en ven.. Jeg går ellers ikke rigtig i byen mere, Det siger mig ikke rigtig noget, folk der drikker sig fulde hver weekend. Jeg har selv været der, og sys nu jeg har spildt for meget tid på det.. selvfølgelig er det skide sjovt en gang i mellem.. men jeg har bare andre ting jeg helle vil udrette end at stå stiv i en bar et eller andet sted. Jeg vil hellere ha noget ud af mine drømme, opnå dem, og bruge mine weekender på at forfølge dem. Håber i nyder jeres søndag, jeg har gjort rent hele dagen og fået god aftensmad. I morgen skal jeg til min farfars begravelse, hvilket jeg ikke er helt begejstret for, men skal ned og sige pænt farvel og sende ham godt på vej, så skal tidligt i seng. 

XOXO Nadialine







Ingen kommentarer:

Send en kommentar