fredag den 29. juni 2012

Somewhere over the rainbow, way up high, theres a land that i heard of, once in a lullaby

Hei SUPERGIRLS and Heros

Har været uden strøm i min lejlighed nogle dage, ja nærmest hele denne uge. Men HEII nu er strømmen og mit liv tilbage.. Kan slet ikke beskrive hvor meget det er gået op for mig, hvor afhængige vi idag er af el.. det er jo helt vildt. Man kan jo nærmest ikke foretage sig noget i denne verden uden strøm.. Måske det var et wake up call til mig selv, om hvor priviligeret vi egentlig er. 

Tænk at der virkelig er mennesker i verden, der lever uden strøm hele deres liv, jeg forstår ikke hvordan de klare det. jeg har været ved at dø 14 gange i denne uge, hevet mig selv i håret af ren irritation over manglende strøm.. hvordan fanden skal man så glatte hår, lave mad, støvsuge, lave blog, se fjernsyn, høre musik, spille klaver osv osv osv.. I stedet har jeg Lavet mig et par DIY shorts som jeg smider på bloggen soon, tegnet en del, sunget, læst bøger, redt mit hår, gået i cirkler og trillet tommelfingre.. Anyways det er weekend, Jeg skal til at farve mit hår, og så skal jeg ud at spise med min dejlige Rockstjerne Maryann Cotton. 

I morgen bliver en laaaang og spændende dag.. Skal Lave Tv Optagelser, som bliver sendt til efteråret.. 
Nyd livet og mulighederne, gå efter dine drømme og sæt pris på alt hvad du har.. 

Mit Nyeste Fund er denne Lækre Nederdel, cravet i H&M (Lækreste fund længe) - 179 kr.. shhhh...!

With Love Nadialine








Ingen kommentarer:

Send en kommentar