søndag den 15. juli 2012

2 Days countdown - Will you still be my lovers??

Jeg er virkelig spændt på at rykke over til Bloggers delight. Mister jeg alle mine læsere, eller fordobles tallene? Ja det er ikke til at sige. men glæder mig - det gør jeg. I virkeligheden bliver det ikke meget anderledes end hvad det er nu.. Vil holde det så simpelt som muligt.. men der er nogle små ting jeg fornyer i mit nye univers.. Bland andet kan jeg løfte sløret for mit nye tiltag på bloggen "nadialine sells" - her vil jeg sælge alle mine kære ting, som jeg ikke selv længere har glæde af.. håber det bliver en succes. hvis i har nogle gode ideer som kan gøre bloggen mere interessant eller sjovere federe, mere spændende, so tøv ikke med at sende mig Ideer! j flere jo bedre! sov godt lovers <3

XOXO Nadialine


Ingen kommentarer:

Send en kommentar