søndag den 15. juli 2012

OOTD- Dream and give yourself permission to envision a You that you choose to be.


Skal jeg sige god aften eller god morgen, ved det ikke rigtig. Klokken er 5 i 3 og jeg er stadig ikke gået i seng. har så mange tanker, så mange drømme der kører rundt i mit lille skønne hoved.. hvordan fører man sine drømme til ende? Ja en klog mand ville sige "ved at følge dem" - men hvad nu hvis det er nemmere sagt end gjort.. og så igen, er det jo sådan set op til en selv. I denne verden er der ikke særlig mange der tror på og støtter hinanden, folk er dårlige til at ønske andre det godt.. og jeg synes faktisk det er rigtig ærgerligt at man ikke som mennesker glæder sig på andres succes i stedet for at blive bitter over sin egen fallit. Jeg hører tit folk grine af mig, når jeg siger hvad jeg gerne vil med mit liv, for  for rigtig mange er det, det uopnåelige.. Men der er så mange der har gjort det før mig - Hvordan gjorde de det. hvordan fik de den succes? hvor startede de, og hvordan endte de der. - Der! lige på den store scene, med spotlight i ansigtet,  hvad gjorde de??? Jeg ved det... de kæmpede for det de troede på, SELVOM ingen troede på dem. ! Gør det i tror på, løb efter det uopnåelige og opnå det du drømmer om aller inderst inde.. <3 God nat fra mig! vi ses i morgen. og i morgen er der kun 2 dage til jeg rykker jer med på "MIN NYE BLOG" glæder mig.. <3

With love and dreams. yours forever 

Nadialine







 Outfit of the day: Hals smykke By H&M - Skjorte by Saint Tropez - 
Bukser by FOREVERLOULOU - Shoes  Nelly.com<3 Bag from LONDON

1 kommentar:

  1. Virkelig godt indlæg Nadialine, so true. har også selv gået og tænkt meget over den måde folk ser hinanden på, og det kan virkelig hæmme en i at opnå ting. Hvilket er trist. Gotta prove them wrong.

    SvarSlet