søndag den 8. juli 2012

Being perfect is not cool. Its the imperfections that makes us perfect

Mit Møde med Min sanglærer i London lærte mig sindsygt meget.. Jeg fandt sider i mig selv jeg ikke vidste var der, og jeg fik bekræftet at det ikke altid er det "perfekte" der er perfekt, for vi har alle hver vores unikke personligheder og talenter. Jeg har virkelig rettet mig, og fået meget mere tro på mig selv, at jeg kan opnå de ting som jeg ønsker. mange vil nok ikke tro mig når jeg siger det her, men jeg har virkelig haft rigtig dårlig selvtillid, jeg har ikke været særlig god til at tro på mig selv, været bange for jeg ikke er god nok, -men vi er alle gode nok.. Og vi skal virkelig tro på os selv, for hvis vi ikke tror på os selv, er der ingen andre der gør..Sov godt mine skønne hjertelæsere, og gå efter jeres drømme.

With Love xoxo Nadialine







3 kommentarer:

  1. Skønt indlæg Nadialine, og er helt enig. Det er også svært ikke at være selvkritisk eller have lav selvtillid i en verden hvor mange holder af at pege fingre af andre, når de ikke er som de 'bør' være.

    SvarSlet
  2. Smukt sagt Nadialine! Jeg tænkte lidt over hvor du har købt de helt fantastiske sko? Hold da helt op hvor er de fede! <3

    SvarSlet