søndag den 8. juli 2012

NEW IN . NEW IN . NEW IN . NEW IN

Som jeg tidligere har fortalt, havde jeg et meget stramt skema i london, som gjorde at jeg ikke havde så meget tid til shopping, men fik da købt en smule på farten, ville gerne ha været på Oxford street og slentre i det gode vejr ( vi var vildt heldige med vejret, trods der stod regn på vejr udsigten) men Jeg nåede det desværre ikke denne gang. Næste gang skal jeg ha en uge i london. MINIMUM. Og BTW sikke et dejligt vejr vi har i danmark idag. det kom helt bag på mig. så nu skal jeg lige ha pakket det sidste ud, og så vil jeg begive mig ud i solen og tage nogle smukke billeder til bloggen.

Ha en fantastisk søndag!

With Love Nadialine









1 kommentar:

  1. Nu har jeg søgt lidt på Dazzling eyedrops, men jeg kan ikke finde ud af hvad de præcis gør. Så hvad gør de egentlig? :-)

    SvarSlet