søndag den 8. juli 2012

Dream your dreams with open eyes, and make them come true.

Kære superstjerner.

Jeg har virkelig tænkt meget de sidste to dage. Jeg har undersøgt nogle muligheder for at studere sang og musik, og har fundet en skole i københavn hvor jeg kan dyrke min interesse. Problemet er bare at det er en 1 årig uddannelse, som koster næsten 40.000 kr. Damn it.. hvor finder man lige så mange penge??? men igen det er jo en invistering, som at studere læge i 15 år og leve på s.u. det kommer jo tilbage igen. ville rigtig gerne studere musik ii london, men der skal jeg også ha en bolig, og har ladet mig fortælle at det er dobbelt så dyrt at bo som i kbh.. Alt i alt ved jeg hvilken vej jeg skal. Havde et fotoshoot idag, som blev pisse fedt, glæder mig til de kan offentliggøres. Sov godt <3 Disse billeder er taget ved London Eye, som jeg også var en tur oppe i. hold op det var smukt.

With Love Nadialine




Ingen kommentarer:

Send en kommentar