onsdag den 11. juli 2012

Moving Mountains.

Hei Lovers.

Så er det lige op over. Om et split sekund bliver min Blog rykket over på mit eget domæne. dette vil betyde at den ikke længer kommer til at hedde "blogspot" til efternavn. Jeg sidder lige nu og arbejder på designet på min "nye" blog. for det er jo i realiteten en ny blog, men det er den samme. Men jeg kan slet ikke beskrive hvor dejligt det er endelig at kunne sidde med alt designet osv.. så ved man at det er lige om lidt.. Jeg vil stræbe på at forbedre mig hele tiden, så Jeres Mening er meget vigtig for mig.. Feel free!! skriv en mail, med forslag, så vil jeg udvælge alt efter hvad jeg føler mig inspireret af.. skriv det også gerne i en kommentar under indlægget.. HOLD ØJNE åbne den næste tid, for pludselig er jeg flyttet til BLOGGERS DELIGHT på mit eget domæne, og så kan jeg ikke længere findes Her. 
Nighty nighty. 
With Love

Nadialine Von Bach



Dagens budskab: Mist ikke dig selv, og lad dig ikke slå ud på grundlag af andres syn på dig.
****

Ingen kommentarer:

Send en kommentar