fredag den 13. juli 2012

Sex on my feet

Hei superstjerner.

Jeg arbejder hårdt på at få min nye blog klar så jeg kan gå i luften med mit nye univers på mandag. men det er nemmere sagt end gjort. Håber i følger med mig over på min nye blog. adressen bliver ikke så meget anderledes end den er nu, så det bliver ikke så svært at følge med over. men lover at linke til den, når den er 100% klar. Tak til jer allesammen, for jeres dejlige mails, bliv endelig ved med det. tak fordi i er så gode til at besøge min blog, jeg sætter pris på det hver dag. Idag stødte jeg på disse fantastiske -lækre - uimodståelige - to die for shoes.. Det er en af mange gange, hvor jeg nærmest ikke kan få dem af igen, får hjertebanken og bliver total forelsket. Disse sko er mine nye Babies, og det er så enkelt som man kan sige det: helt igennem RØV HAMRENDE FEDE!!!! Jeg vil hoppe i seng, og glæde mig til et nyt eventyr i morgen. Nighty nighty.

With love Nadialine


Ingen kommentarer:

Send en kommentar